keskiviikko 27. helmikuuta 2013

Turhaaaa höpinää

Nää on näit päivii taas ku ei tiedä miten päin olis.. Ajatukset poikkoillu miljoonaa ympäri,lähinnä siitä mitä mä haluan tulevaisuudessa tehdä... Kouluun mille alallle, ku on parikin alaa jotka kiinnostais mutta kun sit taas.. Äh inttipaperit kunnossa, mut onks sekään se juttu, toki haluaisin kyl maanpuolustuskorkee kouluu, mut tuntuu vähän et ei oo mahkuja. Ja yks asia painaa kyl aika pahasti päälle.. Mulla on ihan hirvee vauvakuume :/ Ja se vaan pahenee koko ajan.. Ei auta vaiks kui paljo palluttaisin pienii tai yrittäisin ajatel jotai muuta. Kyllähän mä sen tiiän et pitäis saad se vakityö ensi ja muru pois intist jne. Mut nii paljon haluaisin sen oman pikku tähtisilmän<3 Ehkä se sit joskus tulee kun sen aika on. Täytyy yrittää ajatella positiivisesti ja ennnen kaikkee järkevästi :)

Tää viikko on kyl menny tosi nopeesti, no niin tietty ku on aamuvuoroviikko. Maanantain olin moikkaamas muruu sotkus samoten eilen! Tänäänki piti mennä, mut sit tuli viesti et ei ookkaa iltavapaat vaa joku tylsä luento.. Huomennakaan ei nähdä ku heil on P-kauden loppujuhla, mut toki 2 yötä ja saan rakkaan tänne. Kaipa mää jaksan odottaa.
Sain äske tietää alustavan suunnitelman murun J/E kauden läpivienneist. Jos tosiaa menis niiku on suunniteltu oisin niiiiin ilonen :) Toki eihän tuo siel muutenkaan enää kauaa oo, mut siltiki näyttää alustavasti tooooosi hyvält.

Must tuntuu et toi arska alkaa tekee jonkisorti vaikutust muhun. Olo on ollu paljon pirteempi ja jaksanu touhutakki vähän, vaiks oonki miettiny syvällisii tänää :) Huomen ois tarkotus siivota tää kämppä et on murun sit mukava tulla perjantain kotii <3
Lauantain meinaan hemmotel sitä vähän, ja laittaa oikee kunno pöperöt jne :) On mun muru sen ansainnu. :)
Oon nii ylpee siit et mil asenteel hää siel on ja millai on muuteski siel suoriutunu. Ikävästi sanottu mut en ois kyl iha heti uskonu ;D  Nyt oon kyl positiivisesti yllättyny! Toivottavast liikuntainto jatkuu kotonaki sit ni mullaki voi olla lenkkikaveri ku pääsee pois :)

Taas ihan turhaa höpinää mut ompaha ees jotain :)

-Iina



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti