sunnuntai 3. maaliskuuta 2013

"Olet todella kaunis"

Plääh sinne meni sekin viikonloppu. Oisin mää murun voinu kaueminki täällä kyllä pitää..(mut täytyy muistaa, mitä äkkeempää lomat menee sitä nopeemmi TJ-luku pienenee) :D
Perjantai oli mitä mahtavin pitkäst aikaa, hyväl porukal vähä kekkerii ja siit sit bilettään :p
Tuli sielt kutsuilt vähä osteltuukki kaikelaist jännää.. :D Oli kyl mahtava ilta ihan millon vaan uusiks!!

Lauantai käytii vähä kahvittelemas Porin suunnas ja nähtii pitkäst aikaa parit tutut. Oli kyl tosi mukava pitkäst aikaa jutel ja juttuu ois riittäny pitempääki jollei ois tarttennu lähtee ajaa kotiinpäin.  Ilta oltiiki sit kahestaan ja katteltiin lehvaa ja mässytettii. Käytii me appiukol ja anopil pikasees sii illal sit. Mun piti niin kovin tehä oikee kunno herkkuruuat murusel jne mut sit toi Porin reissu sotki ikävästi kuvioi ni päädyttii sit pitsal :D No mut jos sit seuraavaks ku muru tulee lomille. :) Enkä mä varmaan krapulaltani ois ees saanu tehtyy... :D Lauantain oli muute iha hirvee myrsky!! Tuuli oli iha jäätävä ja sitä valkost paskaa tuli alas nii et oksat pois... Mä jo hetken viimeviikol luulin et tulis kevät... :/ Kaipa se sielt sit tulee :)

Tää päivä meni sit taas iha hujaukses. Aamust noustii ajois ja pient hienosäätöö enne ku anoppi tuli murun pikkusiskon kans kylää. Mul on hirvee into järjestel tääl uusiks paikkoi.. Ainut vaa et tääl on muutamat huonekalut tiel ja ois ihan kiva saar uusiaki vehkei tän :p Ja kauhee hinku ois alkaa remontoimaaki. Hetki pitää viel oottaa et toi yks pääsee tuolt intist veks. Mä niiiiiiin haluun uuden keittiön. :p (ja olkkarin, ja makkarin yläkertaa ja ja ja..). Suunnitelmat on niiku valmiin jo enää ei tarttet muutaku rahaa ja remontoija ;D

Sitku anoppi läks ni tarkotus oli ol ihan kahestaa vaa loppuaika. Käytii me kuitenki sit moikkaamas mun isovanhempii ja mun iskää ja tietty sisaruksii sit kans.

ÄÄÄh jotenki sitä toivois jo et murunen ois vaan koton ja jokayö ottamas kainaloo jne. Tääl on nii hirveen yksinäist, toki oon jo hiuka tottunu tähä. Mut ei kai tähäkää ikin kokonaa totu ku aina ollu rakas koton jne. Paitti sen yhen hetke ku teki niit reissuhommii mut kuiteski. On vaan nii paljo turvallisempi olo ku toinen on tääl ja mullaki paljo enemmä energiaa ja laittaa tätä kotii. :)

No mut toisaalt ei tää loppujelopuks näyt enää niiiii pahalt.. :)
Prosentteina:66.1%
Kuukausina:3.6
Viikkoina:15.5
Aamuina:109
Tunteina:2599
Minuutteina:155969
Sekunteina:9358158
Kotiutumispäivä:20.06.2013

Mut mul on kyl nii paljon puuhaa tiedos et en hirveesti kerkee ees ajatteleen sitä ikävää.
Kauhee läjä neuletilauksii, motivaatio vaan jotenki hukas. Kai se sielt sit tulee ku vaa alkais taas tekee. Sit alotin tänää 1000 palan palapelii ja haluun tehä siit taulun. Ja ömm anoppi toi tänää sen puhdistus leffan, se pitäs kattoo ja sit yks kirjatrilogia pitäs tilat ja lukkee. Kyl mul siis puuhaamist riittää tääl :) 

Jaa niin ja ei mun muumimuki harrastuskaan oon loppunu, sain Siestamukin ja öm mitäköhä muit uusii mul on. Ainaki ruskee nipsu. Kyl niit tuolt hyllyst aika mont jo löytyy ja nyt en millää jaksais odottaa huhtikuuhun ku sielt on tulos kaks ihanuut <3 

Mä niiiiin haluan nää!! :) Kesän sesonkimukii odotelles :) 

Tänää muute enne ku muru lähti ja istuskeltii täs tietokoneel se laitto youtubest soimaa tän http://www.youtube.com/watch?v=PUH0jdRxo7M   ja omisti mulle :) Osaa se vaan olla niin sulonen ja piristää mieltä <3 
Ja en luovuttaa, voisi milloinkaan,
sinut tahdon kokonaan,
elämääni jakamaan.
Mä en luovuttaa, voisi milloinkaan,
kaikki muu pois katoaa,
kun sun vierees tulla saan,
sinut tahdon kokonaan. <3 
Saku <3




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti