tiistai 5. maaliskuuta 2013

tätä mä odotinki...

Tätä odotin, niin kaipasin.
Et ole ollut luonani pitkään, miten maltoitkaan pysyä näin kauan poissa.
Toisen kerran jo tulit tänävuonna.
Otit myös hyvät ystäväsi mukaan.
Ja ihanat arvot ja jomotuksen.
Kaamean olon ja kuumeen. 
Kiitos tästä olosta, voisit kyllä jo lähteä hyvin pian perkeleeseen!!

Ei jummi must tulee varmaa joku runoilija joskus perkele... Eilen lähin töistä ku oli vähän heikko olo(illalla olikin sit jo kuumetta 38.8) , ja tänään menin sit lääkäriin... Keuhkoissa rahisee ja vinkuu, poskiontelot tulehtunu, nielu turvoksissa, päätukossa <3 Kaikenlisäks tulehdusarvot reilussa 50:ssä -.- 
Mä just nii hehkutin ku oon ollu terve ja täsä tää taas nähdään.. No jos popsis noit lääkkei ja kattois mitä tapahtuu... 

Ja sain tänää aikaseks mentyy sin keuhkoröntgeniinki. Vihdoinkin, lähete ollu koht jo 2kk.. Oli aika jännä kattoo milt omat keuhkot näyttää ku sain sielt semmose CD:n mukaa. :D Noo toivottavast niis ei mitää vakavaa oo ainaka selviäis vaan et mikä on ku koko ajan kipeen.. Astmaa ne ny epäilee ja sitä on lähetty tutkiin, mut iha hyvä et sulkee kaikki muut vaihtoehdot pois. 

Ja tajusin nyt et on vast tiistai!! Ei muru tuu ikin kotii tätä menoo.. Ihan pyllystä koko touhu taas. No onneks niillä on siellä tänäänki ollu vapaata ni on keritty sit ees puhelimes puhuu vähäsen. Kivointaha tietty ois jos muru ois tääl mua hoivaamas. :)

Jaa nii oon täs tylsistyksissäni kattellu kaikkii kivoi juttui netist..
Kyl vauvoil on tehty nii pal kaikkii hienoi vaattei ja tarvikkei et ei oikee tie mitä sitä sit ikin haluais omal lapsel ostaa. :D Kaikki ne ihanat unirievut,tutit,tossut,bodyt,mekot siis aivan kaikki <3 Ääääh ja taas tää menee tähän. Mut just sanoin et tää vauvakuume ei taida kadota enää pelkästään sillä et paapon toisten vauvoi.. Sitä omaa pikkusta siis ootellessa<3 Täytyis vaan tota isäntää vähä houkutel yhtä innokkaaks :D


Jaa nii löysin sen kameranpiuhanki ja kamerast tän kuvan.
Kerran ku muru oli lähteny sil välil takasi kassul ku mä olin töis ni oli jättäny mun lemppari mehupurkin kylkee viestin :) <3 Hyvillä mielillä sai juoda<3

-Iina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti