maanantai 15. huhtikuuta 2013

" mä tykkään susta just tollasena ku oot"

Ja taas yks viikonloppu takana ja jälleen yksin. No tästä viikosta lähin tavotteena ois saada paino tippumaan ja kuntoo kasvatettuu. Vähähiilihydraattisella ruokavaliolla ja liikunnalla se varmasti onnistuu JOS mulla vaan riittää se perkeleen itsekuri. Tää ajatus on kypsynyt päässä jo varmaan parivuotta ja tiiän tasan miltä haluan näyttää. Monta kertaa alottanut ja kerran jopa melkeen pääsinki siihen mut sit taas lipsahti ja se oli siinä. Sen jälkeen ku kilpaurheilun lopetti ni tuntu et kaikki menetti ns. merkityksen ja siit lähti sit alamäki. Nyt kuitenkin päätin et muutoksen on tapahduttava ja mikäs sen parempi aika alottaa kun se et isäntä on intissä! Mikä nyt korvaa mun kauheen ikävän jossei suklaa,mikä lohduttaa mua jossei suklaa ja niin eespäin. No on ainakin hyvä testata et miten tuo itsekuri pitää. Ja niin vankka olo mulla on nyt et haluan näyttää hyvältä ja olla urheilullinen ni eiköhän se onnistu! Muru ainakin tukee mua vaikkakin sano mulle tossa viikonloppuna kun juteltiin täst mun suuresta "ongelmasta" et hän tykkää must just sellasena ku oon. No mä tiedän senkin ja se oli ihanasti sanottu, mut jos mä en itte tunne olooni hyväks ja kammottaa kattoo peiliin ni eiköhän jotain oo tehtävä. Tästä päivästä se siis lähtee ja tavotteet on asetettu!

Viikonloppu oli mitä mahtavin. Perjantaina muru tuli lomille ja samoin saatiin mun yks siskoista tänne meille hoitoon. Lauantaina lähettiin vähän kaupoille käytiin syömässä ja uimassa. 
Lähin ettiin ittelleni vaatteit 60-vuotis juhliin, mut löysin vaan uikkarit, pinnei ja kirpparilt mun ihka ensimmäisen kunnon käsilaukun. Tai no kunnon ja kunnon piraatti mut silti se oli kiva joten päätin ostaa eikä maksanukkaa paljoo. Jospa mustakin löytyy se kunnon naisellinen puoli jossain vaiheessa. 
Tuntuu ihan tuhottoman vaikeelta löytää mitään mitä laittas päälle. Netist oon löytäny pari kivaa mekkoo mut sit ku oon hetken kattellu ni en tykkääkkään enään. AARGH miks pitää olla näin vaikeeta. 
No ehkä mä löydän jotain jossain vaiheessa alkaa vaan aika loppuun ku synttärit on tän kuun lopus. 

Välistäin ain tuntuu et toi intti ei lopu koskaan vaikkakin aamut vähenee ja siin samal viikot,viikot kuukaudet tietty, mut silti kaikki noi aamukamman luvut tuntuu ihan hirveen suurilta. Yli puolen ollaan menty jo ja kohta on sata takana mut siltiki, eiks tää koskaan lopu. Kaikki ois niin paljon helpompaa ku toinen ois kotona<3 Nyt vaan oottelen toukokuun alun lomia siin on pari vähän pidempää ihan peräjälkeen!<3  

Prosentteina:40 %
Kuukausina:2.2
Viikkoina:9.4
Aamuina:66
Tunteina:1578
Minuutteina:94697
Sekunteina:5681843


Taidan nyt lähtee paistaa ittelleni jauhelihaa ja vihanneksia ja valmistautuun ylityöpäivään töissä! :)
(Latailen kuvia tänne kun saan ajettua ohjelman uudestaan koneelle) Kone jouduttiin vklp formatoimaan ja kaikki katos, ja ne levytki on hukassa joten siis kuvia heti kun vaan löydän sen ohjelmalevykkeen!

-Iina





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti