keskiviikko 24. huhtikuuta 2013

TJ 57

Jeejee aamut ne vaan vähenee ja vajaa kaks kuukaut enää jäljellä!
Ja nyt tuntuu et hajottaa taas enemmän ko vähään aikaan. Pojilla alko leiri maanantain ja kestää viikon. Eilen viel kuulin murusest mut nyt luulen et on akku jo loppu enkä kuule ennen sunnuntai-iltaa/maanantait yhtään mitään.. No ehkä mä kestän tän ku saa murusen kuitenki ens tiistain sit pitkälle lomalle :)<3 Vaikkakin onha tää taas vähä outoo ku on tottunu ees sen hyvän yön viestin saamaan ja nyt ei tuu edes sitä.

Eipä täs muuten oikeen oo mitään ihmeellist tapahtunu paitti et viimeviikol mä onnistuin taas. Aamust heräsin hyvil mielil ja laitin kahvin tippuu ja menin sauhuil. No heitin oven vaan kiinni ja polttelin sauhun siin kahvin kans ja hain postin. Sit tuli aika men takas sisäl ja jes!! Kaikki avaimet sisäl ja ovi lukos. Mullei ollu mitään muut ku sytkäri ja pari pinnii taskus. Noin puoltuntii yritin sit keksii keinoi mil pääsen sisää, ei toivookaa no katoin sit halvimmaks vaihtoehdoks pyöräillä anoppilaan 4km hakemaan avaint vaikka se olikin julkinen itsemurha. Mulla oli päällä pinkki jumpsuitti, villasukat, pinkin crocsit ja sit semmone musta takki. Ei siin viel mitään mut vettä tuli ku esterinhanurist ja kaamee tuuli siihe viel lisäks. En oikee tienny oisko pitäny itkee vai nauraa siin kohtaa. Loppu kuitenkin hyvin sain avaimen ja anoppi heitti mut sit kotiin et pääsin valmistautumaan ilosena iltavuoroon..
No mitä tästä opin, tällä hetkellä mulla on kaks vara-avaint ulkon ja toinen nii "kaukan" et tulee varmasti sitä toista avaint pidettyy lähempän.. Mä oon tämmönen hirveen tylsäkaveri mulle ei ikin satu mitään.. -.-

Viikonloppuki oli ja meni, perjantain käytiin mun töiden jälkeen moikkaamas iskää ja mummii, taidettiin me sit joskus kolmen mais ol yöl koton ku sit piti viel nähä kavereit jne.
Lauantai meni aika rauhallisis merkeis lenkil käyntii ja kyläilles. Ehtoo oltiiki sit kahestas ja nautittiin toistemme seurast :)
Sunnuntai vähä siivoiltiin ja käytiin ajelees. Murusel oli iha hirvee flunssa ja siihe pääl nous sit viel kuume. Mää sit hänt hoivailin kunnes piti lähtee takasin kassul. Tuntu hirveen pahalt päästää toinen sin kipeen, oisin paljo mieluummi hoivannu murust tääl koton.

Täl viikol ei ookkaa sit oikeen tapahtunu mitään muuta ku et mä oon taas kipeen -.- Eilen lähin töistä kesken päivän ja nous kuume TAAS. No tietty murunen raahas ton taudin kotiin ni enköhä mää sit kans saanu tartunnan tietty.. Huomen ois kuitenki tarkotus men sit jo töihin. Kattoo sit et miten siel jakselee.
Harmittaa vaan iha helkkaristi et ei oo päässy lenkil ku on ollu kipee. Tuntuu et mun projekti junnaa paikoillaan ku ei pääse liikkumaan. Vaiks paino on pudonnukki jo ihan suht hyvin. Silti ärsyttää!!
Sais vaan nyt tul ne uudet lenkkivaatteet ni pääsis sit heti testaaamaa! :)

Ja niin taas tulee kuvaton postaus.. Emmää oo vieläkää löytäny niit ohjelmalevykkei et saisin kamerast kuvat koneel aarrrgghhh -.- Pitää ottaa oikeen asiakseen ettii ne!!

Nyt kuitenki suihkun kaut suunnitteleen nukkumaan menoo pääsee sit huomen aamusti virkeen töihin :)

-Iina

1 kommentti: