torstai 18. lokakuuta 2012

Paranemaan päin

Hei vaan kaikille! Täällä alkaa olo olla jo vähän parempi, se kuumekkin laski vihdoin. Täytyy kyl silti ottaa rauhas et paranee kunnolla. Saas nähdä mitä isäntä sanoo kun ei tääl oo oikein tapahtunu mitään kun on ollut pois. Tosin onneks ymmärtää et oon kipee niin ei vaadikkaan mitään :) Silti mä vieläkin kyllä ihmettelen tota lääkkeiden määrää mitkä mulle taas määrättiin. Mähän oon jo ihan immuuni noille lääkkeille pian kun koko ajan niitä syön. No toivotaan et kuukauden päästä saadaan selvyys mikä mua oikeen vaivaa. Tarkotus ois kuulemma ottaa verikokeet,astmatestit, keuhkokuvat ja kuulemma. Mutta sen näkee sit kuukauden päästä pitääkö lääkärin lupaus... En usko ennen ku nään et jotain tapahtuu.

Äkkiä meni taas tämäkin yksinäinen viikko. Muru on parin tunnin pääst työpaikal ja pääsen sit hakemaan sen sieltä. Saa taas käpertyy toisen kainaloo. On sitä jo odotettukkin. Tässä on siis jotain positiivista et toinen tekee reissuhommia, ehtii kaipaamaan enemmän ja odottaa toisen näkemistä enemmän. <3

Voi että kun saisin noita kuvia laitettua koneelle, oon ihan hirveesti ottanu niitä, ja haluisin ehdottomasti laittaa kuvaa mun uudesta kaulahuivin alusta. Omasta mielestä siitä tulee ihan älyttömän hieno, ihan mun näköinen. Mua vaan harmittaa niin paljon, kun en osaa niitä sukkia ja lapasia neuloa, mutta ehkäpä mä opin vielä kun tarpeeks harjoittelen. Eihän kukaan ole seppä syntyissään.

Uusia muumimukejakin on tulossa, täytyypi niistäkin laittaa kuvan kun posti ne tuo. Tuntuu et tämä muumimukienki keräily on ikuisuusprojekekti. Koko ajan tulee lisää mukeja kun ei ees vanhempia oo vielä saanu ostettua. No pikkuhiljaa on mun päätös tässäkin asiassa. Ne vanhemmat mukitkin jo maksaa sen verran et ei viitti montaa kerralla ostaa.


Nyt kuitenkin jatkan neulomista ja hyvässä lykyssä laitan tänne jo tänään kuvia:)

-Iina

2 kommenttia:

  1. ihanaa ku oot jo paranemaan päin!
    ja viettäkääs ihanan lutuinen ilta tänään <3

    VastaaPoista
  2. Pikkuhiljaa hyvä tulee, ainakin näiden lääkkeiden kanssa:)
    Varmasti, laitettiin takkaan valkee ja kynttilät palaan<3 Hyvät yöt sinne teille <3

    VastaaPoista