tiistai 16. lokakuuta 2012

Voihan myhny..

No niimpä niin koko loppu viikko sairaslomaa, ja entistä enemmän vaan lääkkeitä. Mähän olen jo kohta immuuni noille saakelin antibiooteille ku aina vaa lykätää niitä ja enemmän ja enemmän ja vahvempii ja vahvempii.. No nyt ainakin näyttää valoisammalt ku lääkäri lupas et kuukauden pääst tehää kaikki testit, ja pääsen keuhkokuvaan ja tarvittaessa oikeen keuhkolääkärille. Kyl semmost pikkuhiljaa alkais tarviimaan. Aargh kuumekkin vaan nousee no onneks finrexin on kamu plus tietty noi kaikki muut miljoonat pillerit...

Hitsit kävin tänään hakemassa itselleni vähän lisää lankoja. Novitan Teddy lankaa. Punasta, lilaa, sinistä ja mustaa, ans kattoo mitä niistä saa näin kipeenä aikaseks. En oikeen oo mikään käsitöiden taituri mut kaipa mä opin pikkuhiljaa kun vaan teen. Alotin itselleni tekemään säärystimiä nyt kun en lapasia uskalla vielä sen peukaloreiän takia tehdä. (Siihen tarvitaan jo apua!) Niimpä niin siis oon nyt hurahtanu neulomiseen, mikä tietty on ihan hyvä, saa sit itte neulottua sukat,lapaset jne.

Tää teddylanka on vaan niin ihanan pehmosta, ja tykkään neuloa tätä kun neulotaan kerran isoilla puikoilla. Vihaan ylikaiken neuloa pienillä puikoilla. Johtuneepi ehkä siitä, että oon vielä niin perhanan hidas. Kai sitä ajan kanssa sit tulee ripeemmäks.
Tässä siskolle neulottu tuubihuivi, päättely on vielä kesken. Ja tarkoitus olisi virkata  muutamat kukkaset ja kiinnittää huiviin. Eipä ole sitten niin tylsä:) ( Ylläri 8puikoilla tehty)

Asiast miljoonaan, tuli sitä sit virossa värjättyä hiuksetkin. Vähän on taas paremman näköiset hetken ennen kuin taas saa värjätä. Ellen vihdoin saisi aikaiseksi varattua sitä kampaajaa, ei tekis kyllä yhtään huonoa! Ihmeen kuivat ja huonokuntoset hiukset mulla nykyään.. No katotaan miten toi öljy toimii jonka niihin ostin.


 Isännästäkin muutamat kuvat otettu reissun päältä. Kuvista päätellen tais hälläkin olla ihan mukava reissu. Tosin en ymmärtäny et miks toi suihkulakki piti änkee päähän. Kai sillä oli joku hyvä tarkoitus.






Siinä vähän omia tuliaisia, ja sitten ipanien namituliaiset.(Tosin noi omat namit mä söin jo Virossa)
Kyl oli sisarukset taas ilosia kun sai paljon namia.

En mä itelleni mitään namia ees sit ostanu Suomen puolelle, mulle riitti ne superalkon tuomiset.


Höh en saanut tuota toista kuvaa käännettyä, mutta kuitenkin siinä mun parit tuomiset Virosta, eipä olleet kalliit noi fleecet, niillä tarkenee hetken ennen ku se talvi sieltä tulee. Ja toi huivi oli ihan sikaihanan värinen. Se oli siis pakko saada!


 Siinä muutama kuva, ihan vaan katsomisen iloksi. Mein urhee kisu oli myyränki tuonu, ihanaa pääsee niistäkin eroon. Mutta tulien myötä      hyvää yötä.



-Iina




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti