keskiviikko 29. toukokuuta 2013

:)

Jeeee, lisää kaikenlaist positiivist :)) Kuvia tulee sitku se on ajankohtasta! 
Eiline työpäivä oli aikamoine.. Pari ekaa tuntii paikast toisee ja sit loput 6 tuntii toisel puolel. No siin se sit meni onneks ja tänää saa ol omas paikas :)

Mä varmaan sekoon tän positiivisuuden kans viel joku päivä. Kaikki on niin hyvin. Ulkonaki on nii kaunist ku kesä tulee<3 

Paljon on jo chilipaprikas kukkasii ja alkui tulos! :)


Näistä mä en tykkää.. Tää oli vuoden eka pistos enkä toivo enempää ku mulla ain nää turpoo iha järkyiks :D

Ihana näkymä keittiön ikkunast<3 Ilmeisesti jonkin sortin koristeomenapuu


Tää on kans ihku mikä mahtaa olla?

Lumipalleroon oottelen kukkii, on nii kaunis kukkiessaan!

Mun toinen kirsikkatomaattiki kukkii! :)

TJ22 pian se murunen sieltä tulee kotiin.(LTJ10 yötä) . Tänää kauhee pauke kuulunu, pojilla on ampumaleiri ja tän saak kuuluu ku ammuskelevat!
On toi muru kyl iha höhlä ku ei tajunnu et niil o valmius ny vklp eikä pääs iltavapail ja seuraaval viikol o leiri. Ei ottanu mitää tarpeit mukkaa, sovittiin sit et mää käyn sotkuu sit viemäs et pärjää :) 

Kesäloman alkuun 41 pvää muuten, ihanaa en muista kos oisin lomaillu kuukauden putkee! Tulee kyl nii tarpeesee, saa vaan olla. :)

Hyvät päivän jatkot kaikille lukijoille, nauttikaa arskasta munki puolesta ku ite oon iltavuorossa! :)

-Iina


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti