maanantai 13. toukokuuta 2013

Mulla ei oo lupaa sanoa et tuntuu ikuisuudelta odottaa et muru kotiutuu..

Piti jo eilen illalla kirjottaa, mut ei oikeen ajatus kulkenu ku mein Coco synnytti yhden piskusen<3 Nyt näyttää siltä et tähän yhteen se jäi mut toki eihän Cocon masukaan ollu mikään hirveen iso.

Muutama tunti ennen synnytystä.

Oli aika jännä kyl ku mä jo aamupäiväst Sakul sanoin et tänään se synnyttää. Jaa ei uskonu mua, ei tahtonu uskoo ees et Coco ois paksun.. No mut nyt on yks pikku tiitiäinen.

Ja nyt siis asiaan, hmmph vappu oli ja meni jo kauan aikaa sit. Eipä me mitään touhuttu mä olin iltavuoros ja sieltä päästyäni isäntä sit lähti kuskin hommii suorittää. Mä jäin kotiin parin kaverin kans, mut eipä tainnu musta paljoo seuraa olla.. Vappupäivänä sit syötiin hyvin ja oltiin vaan. To-pe mä olin töissä ja viikonloppun ei tehty yhtikäs mitään. Tai no käytiin me sit anopei,appiukkoi ja muutamaa kaverii moikkaamas mut niin ei muuta. Aika rauhallinen vklp.
Sunnuntain Saku lähtiki sit takasin. No mut eipä se sillon niin pahalt tuntunukkaa päästää takasin, ku ties et kolmen yön pääst tulis taas lomille! 

Viime keskiviikkon siis muru tuli kotiin ja lähti eilen takaisin. Meni ihan liian äkkii nää pitkät lomat joita oli odotettu jo kauan! Keskiviikkon oli pikkasen jännittämist et pääseköhän nua ollenkaan lomille. Mä paruin jo suurinpiirtei ja pyörin ympyrää et mitä teen jos ei tulekkaan! Mut onneks sit pääsivät. Muutenki meinas men jo päivä piloil ku tulin töistä ja paskakaivon tyhjentäjä oli käyny ja jättäny jälkes käymisestään :/

En oikee tienny mitä ois pitäny ajatella, muutaku et mein piha o iha järkyttävä ny...
Eikä nyt ois varaa alkaa uusimaankaan tota. Murr...

Ilta meni siin koton olles ja suht ajois nukkumaan ku aamust lähettiin sit Turus käymään! Turun reissun ohella käytiin yhen kaveripariskunnan luon pikakahveel enne ku jatkettii seuraavaan paikkaan. Käytiin Panelian ja Harjavallan kaut ennen ku sit mentiin mun appilaan syömään grilliruokaa. Siit sit mentii kattoo viel kaverei ja siit kotiin kattoo pelii ja nukkumaan ku mulla oli kuitenkin perjantain sit viel työpäivä.. 
Perjantain sit tosiaan mä olin töissä ja hoidettiin illemmalla parit sovitut jutut ennen ku lähettiin käymää Huittisis ja Punkalaitumel. Iha mukava reissu oli :)
Lauantain mä sain jonkun kauheen siivous/järjesteley inspiksen ja se homma on vieläkin vähän kesken! Mut alko ainaki hyvin. Sain jopa jouluverhot pois keittiöst ja pestyy ikkunan. Sakuki sano pesun jälkeen et nyt siit näkee jo läpi! Ai siis kuinni väitäksää et mää pesen ikkunoit liian harvoin :D En muista enää tarkotusperää mihin tarttein lapioo mut lähettiin kuitenkin hakee sitä appilast ja kuinkas ollakkaan anoppi oli hakenu orvokei ja jii siitä mä sit sain idean ja meki käytiin hakemas! 
Sekin homma on viel vähän kesken ku multa loppu kesken mut jos sais sit täl viikol/ens vklp homman loppuun. Löysin mein varastost semmosen hienon kukkaruukun vähän "erilaisemman" mietin et laittasinko siihen sit yhden mun tomaatintaimista mitkä ostin kans. Vaiko sittenkin parit orvokit ja tohon ovenpieleen sekin vois ol ihan kiva :) Yritin myös kauheel innol haravoida mut ei siit oikee tullu mitään ku tuuli leivitti kaikki heti ku sai vähän kasaa aikaseks -.- 
Tää penkki on viel kesken, mut jos sais lisää multaa ni pääsis jatkaa loppuun :)

Tässä vielä niitä jotka ei oo löytäny paikkaa. 

Mun lemppari :)


Siinä kun oltiin sit hakemassa näitä ni samal ostin sit pari kirsikkatomaatti tainta ja yhen chilipaprika taimen saas kattoo tuleeko niistä mitään. Yritys on ainakin kova! 


Siinä mun kirsikkatomaatin taimet. Toisest pitäs tul keltasii ja toisest punasii :)

Ja siin se chilipaprika. Se olikin jo alkanu kukkimaan ku äsken kattelin.

Toivottavasti noista sit tulis jotain. Sit ois viel tarkotus tehä pieni avokasvimaa ja laittaa sinne avomaankurkkuu,lehtisalaattii,pinaattii ja ruohosipulii. Jos sit sais omast maast ees jotain herkkuja! :)

Illal sit mentiin ystävien luokse ja lähettiin vähän viettää tyttöjen keskeist aikaa. Ihan mahtava reissu oli kiitos vaan rakkaani<3 

Sunnuntain sit herättii suht "ajois" ja lähettiin ajelee mun mummin työ. Siel syötiin hyvin ja juotiin kahvet. Oli aika pikanen reissu mut jos sit kesäl menis sin vähän paremmal ajal. Käytiin mein isän tykönäki sit ja Saku kävi viemäs äitilles kukkia. Loppuilta oltiinki sit ihan kahestaan käytiin saunas ja mää vahdein kissaa et se pärjää. Hienosti kyl osas hoitaa hommas. 

Eilen tuntu kyl tosi pahalt päästää muru takasin.. Nyt oli parit pitkät lomat ja seuraavaks tuleeki sit vast lauantain yhen yön lomille. No onneks pääsevät pikkasen aikasemmin lomille ku normaalisti. Kaikenlisäks niil on täl viikol leiri joten yhteydenpitoki jää varmaan aika vähäselle. Onneks mul on tääl sentää jotain tekemist. Meinasin järjestel ja siivot tän kämpän kesäkuntoon oikee kunnol. Ja on sit viel tua kisuvauva joka varmasti saa ajatukset ainaki hetkellisesti muualle. 

Eikä tätä muutenkaan kestä enää kauaa TJ on jo 38! Nyt vaan odotellaan toisen inttilesken synttäreitä ja siit ei sit ookkaa enää kauaa ku pojat kotiutuu. 
En ois kyl ikinä uskonu et aika menee näinki nopeesti muistan viel nii elävästi sen ku muru kerto et saivat tietää palvelusajat ja sillon TJ oli 127! Hih ehkä ne sittenki joskus kotiutuu<3
Eilen nousi pieni kiukku lukiessani erään toisen inttilesken blogia jossa tää kehtas väittää et puolenvuoden leskillä ei oo lupaa valittaa et kotiutumiseen on ikuisuus jne. Kyllä mun mielestä meillä on ihan täysin samaoikeus kuin vuodenkin leskillä. Samallalailla se meistä tuntuu pahalle jne. Aina vaan ei voi ymmärtää.. 

Muru räpsäs kuvan ku kateltiin viidakon tähtösii.. 
Rakastan sua<3


Kaipa mää lähen valmistautuun iltavuoroon täst pikkuhiljaa.
Mukavaa päivää kaikille lukijoille<3

-Iina









3 kommenttia: