tiistai 14. toukokuuta 2013

"Tiitiäinen"

Äitienpäivänä meijän piskunen siis vihdoin synnytti. Kaiken sen epävarmuuden jälkeen et onkohan sittenkään paksuna jne ni synnytys käynnisty ja Coco synnytti yhden ainokaisen, josta nyt siis pitää hyvää huolta tuolla omassa pesässään :) Mä olen jo päässyt sinne lähelle alusta pitäen ja nyt on "Tiitiäinen" ollut jo sylissäkin toki äiskän valvovan silmän alla.
Aamulla Coco tuli mua herätteleen ku oli ruoka ja vesi loppunu yön aikan. Hirveen reipas äiskä ollu kyl ja tosiaan pitää tosi hyvää huolta pikkusestaan. Mä vähän pelkäsin et ku on kuitenkin ensisynnyttäjä et miten mahtaa osata ja pärjätä ku pentu tulee. Olin jo ite valmistautunu siihen tarvii auttaa, turhaan pelkäsin hienosti hoiti homman!



Mun antaa ottaa jo syliin ja käteen toki valvoo tarkkaan :)


On se kyllä niin suloinen. 
Mietityttää vaan et koska voin päästää toisen kissan sisälle? Eikö kuitenkin emo suojele pentuaan ja hätistää kyl ulkopuoliset pois vai? 
No en ihan viel taida päästää arveluttaa kuitenkin et jos tapahtuu jotain. 

Mä taidan lähtee tyhjentään pyykkitelinet ennen töihin lähtöö, aamusti siivoilin taas vähän. Jos vaikka tää mun ikuisuusprojekti joskus päättyis :p

-Iina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti