maanantai 27. toukokuuta 2013

On niin helppoo olla onnellinen

Tätä olotilaa ei voi pilata mikään. Ihan mahtava fiilis ja käsittämätön olotila vaikka murukaan ei oo tulossa pariin viikkoon kotiin. Ei tää gines tunnu niin pahalta ollenkaan ku viimisiä viedään jo!

Mahtava viikonloppu takana, perjantai aikalailla vaan oleskeltiin. Oltiin ajelemas ja käytiin toises anoppilas kahvil ja kotiin ku tultii ni toiset appivanhemmat tuli kahveelle.

Lauantaina mentiin mun toiseen appilaan, jossa sit grillailtiin,saunottiin ja ajettiin niitten uudella mönkijällä. Iha mahtava peli ei voi muuta sanoo. Muru lähti isäns mukaa sitä hakemaan mä jäin anopin kans sit talovahdiks siks aikaa. Kotiin ku tultii ni tuli täysväsymys ja nukkumaan. Jaa niin ja kävi meil sit yks kaveriki kyläs.

Sunnuntain heräiltiin ajoissa, juotiin kahvit ja lähettiin taas appilaan. Mun piti kans päästä kokelemaan mönkkärii mut hahaa ylläri ku pojat pääsee vauhtii ni en sit heti päässykkä. Muru alko isäns kans tuunailee jotain sen kans ja käytiin me siin välis sit vähä ajelullaki hakemas murun sisko. No mut niin vihdoin päästiin kokeleen sitä ja mäki uskalsin ajaa pikkasen. Toki halusin et muru pitää must kiinni ja varoiks kans sillain et jos mä en osaakkaa tmv. Ylitin silti itseni ja vähän osasin.
Siin ku ajeltiin, tuli iha vanhat ajat mielee. Sillo ku ollaan alettu Sakun kaa oleen yhes ni ajeltiin niitten sillosel mönkkäril. Ja kivaa oli sillonki! Mä niin kovin haluisin meille kans oman mönkkärin.. Sakuki lämpes nyt ajatuksel ku sai vähän ajella :)

En jaks odottaa seuraavaan viikonloppuun. Saan mun pienet kullannuput tänne mun kans! Tossa viimeviikolla soiteltiin ja tein kauppalistan et mitäs sit syödään jne. Sama vakiovastaus jonka jo tiesinki, mut se ilo mikä niille tulee ku saavat itse päättää <3 Menis tää viikko nyt äkkii vaan ja sit seuraava viikkoki sais men äkkii ku tarkotus ois lähtee juhliin toisen inttilesken synttärei! Muru tuleekin sillon lauantaina lomille eli LTJ12 yötä. Ei jummi ja sen jälkeen TJ12!!! Mä oon vaan yhtähymyä ja tuntuu et kaikki on niin hyvin ku vaan voi olla.
Ja se kuinka ylpee oon murusta ku oli jussimarssi ja selvitti sen kunnialla alusta loppuun! Muutenkin tulokset parantunu huimasti siit mitä oli ku meni inttiin. GO Saku<3 Nyt on pari viiden päivän leirii edes mut ei kuulemma oo paha menee helposti. :)

Syitä on tietty monia, tuo laite joka näyttää lukemia paranee koko ajan. Mieli on paljon virkeempi ku on ihana ilma, eikä ees harmita mennä töihin! Murun kanssa menee paremmin ku koskaan ja  pikkuset tulee meille ja ja mitäköhän kaikkee vielä! Ennenkaikkee intti on pian ohi!
Ihana aurinko<3



Äiskä pääs vähän ulkoileen sil välil ku pikkunen otti päikkärei :)


Tuijotuskilpailu? (Taustalla sekainen kaappi joka on myllätty pesän teossa:D)

On hän vaan niin lutuinen. Kasvanukki jo hirmusesti. Ja niin simmutkin aukes viimeviikon keskiviikkon :)

Nytkun tätä intoo riittää taidan men peseen pyykkiä ja valmistautuun iltavuoroon! :)
Aurinkoista päivää kaikille<3

-Iina

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti